Tips!


Hej, jag vet att updateringen idag varit typ som ett vallöfte, det händet helt enkelt inte ;)
Men imorgon tänkte jag leta reda på mina föräldrars gamla kamera, hittar jag den och får den att fungera så kan ni förvänta er mycket bilder och inlägg imorgon!

Men för att få ett till inlägg ikväll (i senaste laget, jag har varit på träning) så tänkte jag lägga in ett litet tips!

För ett tag sen så letade jag och en kompis på en ny, bra flytande eyeliner. Vi hittade en jättebra, men vi tyckte priset var lite högt. Så, mest för att prova, så köpte vi en av H&M's eyeliners, och den var superbra!

Den finns på H&M, för bara 30kr!
Supervärd, och fungerar bättre än många av de dyrare sorterna faktiskt.

Nu ska jag återgå till att se Morden i Midsommer!



Kommentarer
Postat av: Linda

vilken mascara använder du :D?

2010-12-29 @ 22:41:20
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros
Postat av: esra

fin blogg

2010-12-30 @ 00:39:31
URL: http://eessrraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Affärsverksamhet bloggar
Allmänt
RSS 2.0