Mico Bring-Along! :D

Haha, Mico Bring-Along är namnet på min och Cris produkt på engelskan. Har just gjort klart det sista på uppsatsen, superskönt!

Men det blir ingen vila än, nu väntas morgondagens matte och plugga lite på vad jag ska säga på rättegången på skolan imorrn. Vi ska nämligen ha rättegångsteater, där jag, naturligtvis, är en av de åtalade^^
Jag ska ha misshandlat lite folk, snott en bli, kört berusad och mejat ner en polis :D
Nu måste jag läsa på lite på vad jag ska säga imorrn så jag blir frikänd ;)

Ska springa och träffa min favorit-fjomp på lunchen imorrn :D<3 I miss u!
Nu blir det plugga ett litet tag till och sedan slapp^^

Puss&Kram!


Kommentarer
Postat av: Mia

låter precis som du! ^^ närå! :P

kmr gå skiit bra :D

2010-10-27 @ 13:19:10
URL: http://liteurmittliv.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Affärsverksamhet bloggar
Allmänt
RSS 2.0