Datorer imorrn :D

Imorron får vi våra nya datorer, längtar!!♥
Förhoppningsvis blir det lite mer bloggande då, efterson jag kommer ha med mig en dator typ 24/7^^
Jag tänkte egentligen gå och lägga mig nu.....men nånting känns fel xP jag vill helt enkelt inte sova!
Känns lönlöst att gå och lägga sig tidigt och sova bra när jag ändå är skit trött i skolan dan efter, jag har helt enkelt problem med de nya lektionerna.
På bergsåker var de flesta lektioner 40minuter, på mitt nya schema är min kortaste lektion typ en timme, de flesta är typ 1,5.
Så jag blir typ astrött innan lektionen ens är slut, och senaste två dagarna har jag fått ont i huvudet, funderar på att testa att ta med en dextro (fruktsocker) imorrn, och se om det hjälper mot huvudvärken, iallafall i början innan jag vant mig.

Nu ska jag försöka sova, man ska ju trots allt upp imorrn, men till helgen blir det kul, då kommer det lite folk och blir lite liv^^

Gonatt!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Affärsverksamhet bloggar
Allmänt
RSS 2.0