Full Rulle

Full rulle nu!
Igår vart det firande av lite folk i familjen som fyllt år, och dessutom stannade sessi över, så med andra ord blev det ganska sent....
Första halvan av dagen gick åt till att försöka utrota lite virus på min dator, det är nämligen så att när mina antivirusprogram behöver uppdateras så klickar jag helt enkelt i rutan "påminn mig senare", så är de ur vägen, smart eller hur?
Så nu har han uppdaterat typ alla program, så vi kan ta itu med mitt ökända "Google-virus" :O
Det får mitt google att balla ur på en massa läskiga sätt (det har bl.a skickat mig till en sex sida?) och gör att det inte går att använda vilket stör mig nå enormt!

Om ett tag borde det vara fixat :)



Nu ska jag gå upp till mitt lilla krypin ;)
Kanske bloggar nån gång till ikv om jag känner för't!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Affärsverksamhet bloggar
Allmänt
RSS 2.0