Days go by....

Finns det någon som får värre bloggtorka än mig? Alltså, allvarligt?!

Men till nästa gång lovar jag att förvarna innan jag bloggtorkar i en månad eller så ;)
Saken är den att jag inte vet riktigt vad jag vill göra av min blogg, vilken inriktning den ska ha.
I början ville jag ha en foto/designblogg, men eftersom jag inte har en särskilt bra kamera eller ett hyfsat bildprogram på den dator jag nu använder så gick den planen för tillfället i stöpet. Och jag känner inte riktigt att jag har tid för en vardagsblogg, det är alltid så mycket press på hur många inläll man ska göra för att vara aktiv o.s.v

Vad jag ska göra nu är att jag ska ta en funderare, på vad jag verkligen vill göra av bloggen, men nedlagd blir den inte iallafall, så oroa er inte ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Affärsverksamhet bloggar
Allmänt
RSS 2.0