Dagarna flyger förbi....

Känns som att dagarna flyger förbi, och det där med att blogga typ en gång om dan...ja, det går ju lite sådär^^
Sitter och jobbar med min inlämningsuppgift till rättskunskapen som ska in om en vecka, men jag gissar på att vi kommer få fler inlämningsuppgifter inom kort, så det är nog lika bra att försöka få undan den på en gång.

Var ju fest hos ame igår, kunde inte sova över och var tvungen att åka redan vid elva, sorgligt!
Det var iallafall rejält kul och man insåg hur mycket man saknar de gamla folket från bergsåker!♥
Hoppas det blir nån mer fest med det gamla goda gänget i höst, saknar alla så mycket!

Men jag har det ändå bra med den nya klassen, jag gillar skolan skarpt men klassen var nog liite roligare på bergsåker..

Det kommer nog bli kul nästa fredag iaf, då har vi Insparken, vilket typ är en fest som hela skolan är med på för att välkomna oss nya 1:or. Den börjar halv tio och slutar 2, så det är tur att det är lördag dagen efter! Då kommer också Carro att sova hos mig, kan ju bli intressant.... xD
Men det innebär också att jag måste städa rummet, vilket ju är lite jobbigt ;)

Just de, jag skulle ju ha bilder i inläggen också.....
Får väl köra på en webbcambild jag trixat lite med^^




Nu ska jag nog fortsätta plugga och försöka att faktiskt skriva något på min uppsats, jaja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Affärsverksamhet bloggar
Allmänt
RSS 2.0