Ferre!

Tjoho!
Har inte bloggat på nästan en vecka nu och det har sina anledningar, men det är inget jag tänker ta här och nu ;)
Gårdagen var ju minst sagt......intressant. Då var det Insparken, typ en fest som 3orna fixat, måste bara säga att jag tyckte det var grymt bra organiserat, kommer definitivt gå om det blir fler gånger! Slutade med att Carro sov här, trots att hon egentligen inte skulle det, men det blev bra^^

Skolveckan har varit....ganska random. Kändes inte som att det var så mycket att ta upp här^^

Liten bild på mig från i veckan



Idag har det varit 100% SLAPPDAG! Har inte gjort någon nytta, inte rört på mig, inte gjort något alls!
Visst, det är skönt ibland, men jag känner mig mest rastlös :P
Då softar jag hellre med nån vän, tycker det är skönare.
jag önskar jag hade råd med en såndär OnePiece, de ser så jädra sköna ut!



De ser så grymt mysiga ut! ♥

Nu ska jag titta på nåt program på play eller nått, vi ses! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Affärsverksamhet bloggar
Allmänt
RSS 2.0