♥ Myspys ♥

Sitter och myser framför tv och Bones!
En av mina favoritserier som de kör varje dag nu på kanal 8 (eller vad den nu heter, den har en 8 i hörnet iallafall ;)).
Har haft kvällen igår och kvällen idag helt för mig själv eftersom alla andra är borta, så jag har myst till det lite.
T.ex gjorde jag den här:



Syns inte så bra vad det är men vad jag gjorde var att jag gick ut och plockade lite jordgubbar (vi har en massa plantor), och sen skar jag upp de i ganska små bitar och la i ett stort glas med en massa små isbitar. Sedan var det bara att hälla i dricka (i mitt fall Trocadero), i med ett sugrör och Voilá, en supergod alkoholfri drink man kan njuta av :D

Rekomenderas, kommer defenitivt göra den igen!

Nu ska jag fortsätta myskvällen min, hoppas eran kväll blir lika mysig!♥



Kommentarer
Postat av: Patrik

åh jag måste testa att göra en sån drink!!! :D

2010-08-10 @ 23:19:21
URL: http://jagputte.blogg.se/
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen. ;)

2010-08-11 @ 02:02:30
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Affärsverksamhet bloggar
Allmänt
RSS 2.0