Sjukling...

Har inte uppdaterat något på senare tid eftersom jag lyckades dra på mig Emmas förkylning...
Jag har inte ens suttit vid photoshop, eftersom det är omöjligt att hålla uppe någon sorts koncentration när jag hostar halsen av mig!! Men nu mår jag lite bättre, så nu tänkte jag testa lite nya saker, lägger nog upp det sen!

Mycket pågång den här veckan, imorrn färgar jag håret, torsdag är min första dag på gymnasiet (:D), och i helgen är det selånger marknad! Så jag har verkligen inte tid att vara sjuk nu...!

Nä, nu ska jag sätta igång, får se om jag och mitt photoshop kommer överens nu!


Kommentarer
Postat av: Emma

Meh, så du säger ;)

2010-08-26 @ 23:07:44
URL: http://ehmmz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Affärsverksamhet bloggar
Allmänt
RSS 2.0