Money!

Haha, jag har haft biltvätt idag! :D
Jag fick 50:- om jag tvättade saaben, och ja menar, varför säga nej då jag ändå inte hade något att göra?^^
Hälsade också på grannens katter (kattungar), eftersom vi är kattvakt över helgen, de är supersöta!
Resten av dan fördrev jag med lite random grejer, plocka jordgubbar, göra kladdkaka, slappa, och innan man visste ordet av det så var kvällen över...

Imorrn får man iallafall träffa lite folk, då det blir firande av nybliven 16-åring ;)
Kommer säkert att bli trevligt med en masssssa prat (om typ ingenting), precis som det ska va!

Har sutte och tittat igenom en hel hög med sidor från Felsms.com, vissa saker vill man bara tokgarva åt, andra är bara sjukt pinsamma, haha!

Har inte mycke vettigt att komma med, så nu blir det sängen!
Gonatt!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Affärsverksamhet bloggar
Allmänt
RSS 2.0