Pust!

Nu går det tungt asså!
Massa att göra i skolan, och mitt i allt försöker jag ta mitt skoterkort!

Nu har jag bara en sak kvar med skoterkortet iallafal, och det är teoriprovet!
Har det imorron vid 6, förhoppningsvis går det bra :)

Har funderat på att fixa naglarna, var så sugen på det, men nu är det surt nog försent.
Tror jag ska göra det imorrn, men jag kan inte besluta mig för vilken färg, och om jag ska använda graffiti nagellacket eller inte!

Lite tidigare saker med graffiti nails:




Funderar på att göra samma sak, fast med ett rosa baslack, vad tror ni om det?

Nu ska jag lämna in en uppgift, titta klart på ung och bortskämd och sen blir det sängen! Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Cassie

har du gjort profil bilden och headrn själv? isf coooooool!

2010-11-23 @ 15:36:27
URL: http://cazzieme.blogg.se/
Postat av: Isabella ♥

fint:D

2010-11-23 @ 15:39:24
URL: http://isabellahz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Affärsverksamhet bloggar
Allmänt
RSS 2.0