Rörigt värre!

Nu är jag nere i Stockholm, men naturligtvis så glömde jag mitt mobila internet hemma, så jag måste sitta med pappas mobila och det kan jag ju inte göra hela kvällarna.
Blev lite stressigt igår med bilresan eftersom det helt plötsligt började ryka ur motorhuven när vi körde på E4:an, gissa om jag blev rädd?!

Så vi körde in på en mack i uppsala och sedan fick vi bli bärgade (stavning?) till en annan mack där vi fick en hyrbil som vi fick köra till stockholm. Det var inte riktigt allt, men jag orkar inte sitta och skriva allt in i minsta detalj just nu. Idag har vi iallafall handlat på Solna köpcentrum, typ hela dagen. Till lunch/middag? blev det kinamat, igår blev det pizza på en loka pizzeria.

Lägenheten är iallafall jättefin och imorgon tillbringas dagen på Drottninggatan och kvällen kanske på bio.
Nu ska jag titta på tv, Puss&Kram!


Kommentarer
Postat av: Sessi

hahah XD

de skulle ha varit nice å se, var det jhl:en som gick åt skogen eller?

iallafall, hoppas du hittar nått intersant i stockholm, de fanns iget kul när ja va där...^^

de va en gubbe där som sålde frukt som trodde ja va 13 XD de va sjukt komiskt när ja tänker på det för de i London trodde ja va vuxen å ville bjuda på likör men ja fick inte dricka för mamma... -.-'

btw, hoppas du får de kul där och kom hem i ett stycke tack, skulle inte vilja börja veckan med att puzzla ihop bitarna av min favvo kusse <3

bye <3 ^^

2010-11-05 @ 21:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Affärsverksamhet bloggar
Allmänt
RSS 2.0