Tomorrow!

Imorgon, äntligen!
Jag menar naturligtvis inte skolan, don't get me wrong, haha.
Utan jag har haft planer på att köpa ett par jeans på cubus, men när jag tänkte köpa den så hade de redan flyttat den till den nya butiken de skulle öppna. Sedan den dag jag skulle till den nya butiken blev jag sjuk....dagen efter det: sjuk, dagen efter det, jaa, ni fattar ;)
Men nu har jag bestämt mig, imorron ska jag köpa de! :D
Hittade en bild på cubus hemsida;



Jag är kääär!♥

Dagen har spenderats på att plugga, ta det lungt och ta den lungt :)
Med andra ord en väldigt....lugn dag!
Låter ganska tråkigt egentligen, med det är inte så roligt att vara sjuk^^

Nu ska jag titta klart på Amazing Race, ha de! :)



Kommentarer
Postat av: Mia

haha nice :) har fortfarande inte orkat köpa nå nya brallor ;)

2010-11-29 @ 08:49:05
URL: http://liteurmittliv.bloggagratis.se
Postat av: simone

snygga!

2010-12-20 @ 12:41:07
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Affärsverksamhet bloggar
Allmänt
RSS 2.0