Random dag

Hej allihopa!
Idag har väl varit en vanlig dag...antar jag ;)
Började med att vi hade Rättskunskap, ett ämne som jag tycker är jättekul, även fast jag tycker det är skitjobbigt!
Efter den blev det en snabb lunch innan jag stack till bussen för att åka till Västermalm, en annan gymnasieskola, där jag hade planerat att tillbringa mina 3,5 jobbiga håltimmar.
...men när jag väl kommit dit och varit där ett bra tag får jag ett sms där det står att matten uppenbarligen var frivillig (eftersom vi haft massa trassel med matten och de hade lite kaos med planeringen) så då var det bara att åka tillbaka till skolan, hämta väskan, och ta närmaste buss hem.

Nu när jag varit hemma har jag inte gjort så mycket.
Har jobbat lite halvhjärtat med min PowerPoint-Presentation. Inte för att det går frammåt, men jag har iaf försökt :P
Nu ska jag fixa lite kvällsfika, sitta lite till vid tv:n och sen blir det sängen! :)

Puss&Kram!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Affärsverksamhet bloggar
Allmänt
RSS 2.0