Tre tänder mindre...!

Var ju hos tandläkaren idag precis innan skolan, och jag drog 3 tänder!
Gick väl bra när jag väl var tillbaka på skolan men så fort bedövningen slutade verka...!
Jag hadde sjukt ont i munnen, ont i huvet och trodde jag skulle spy!

Så vi gick till skolsköterskan och skulle fråga om alvedon, men naturligtvis var hon inte där!
Så jag frågade lite folk från klassen, men naturligtvis hade de glömt, just den dan!

Efter en massa runtspringande så fick jag en ipren i receptionen, hade nog inte klarat av skoldagen annars.
Nu ska jag fokusera på tv:n och sen blire sängen.

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: depend

aaaaaaajj!!!! varför drog du ut tre tändeR?

2010-11-26 @ 12:46:09
URL: http://depend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Affärsverksamhet bloggar
Allmänt
RSS 2.0