Förkyyld!

Är über-risig, ett under att jag lyckades ta mig till skolan alls idag!
Men nu är jag trots allt här, och jag måste erkänna att det faktiskt är ganska skönt endå att vara bland lite folk.
Nu sitter vi och väntar på matten, men vi vet inte ens vart vi ska ha det eftersom möblerna till vårat klassrum inte kommit än!! Vår mattelärare kanske är frisk iaf för en gångs skull.....

När vi var där uppe upptäckte vi också att vi inte hade så mycket internet på översta våningen, så om vi lägger ner locket på datorerna så kommer vi inte in på internet där! Vad ska man då göra på lektionerna... ;)

Nu ska vi gå upp till matten och se om vi lyckas behålla internet hela vägen upp.....


Kommentarer
Postat av: julia

Hejj !

Kika in på bloggen där jag har just en ny tävling.

Du har chansen att vinna, och få mer än 200 läsare på din blogg ;)

Kram // Julia Of Sweden

2010-09-08 @ 16:26:55
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Affärsverksamhet bloggar
Allmänt
RSS 2.0