Nails!♥

Tänkte lägga upp lite bilder på hur mina naglar blev innan jag går och lägger mig :D

Anledningen till att den svarta färgen och det är så bra är eftersom jag inte hade lagt på topplacket än.







Bra saker med Isadoras nya "Graffiti Nails":

• Det är lätta instruktioner
• Det fungerar precis som på reklamen
• Det finns mycket roliga nya saker att använda det till
• Det går att få nya stilar med nya färger, oändligt med möjligheter

Mindre bra saker (enligt mig):

• Man måste få på ett tjockt lager snabbt för att få bra effekt
• Det har vad Isadora kallar en "Extra wide brush", vilken enligt mig är för stor, eftersom det är större än min lillfingernagel! xD

Over all så tycker jag det är ett superbra nagellack som jag definitivt kommer att använda igen!

Nu ska jag försöka få lite sömn innan imorrn då det blir studiebesök på biblioteket, jippie!



Kommentarer
Postat av: maria

sjukt häftigt!

2010-09-01 @ 22:58:03
URL: http://mariadaos.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tråkigt att det inte blit som på bilderna , men endå rätt häftigt. Hur mycket kostar dom där naglecken och hur gör man ?

2010-09-04 @ 23:01:57
URL: http://èllinorfrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Affärsverksamhet bloggar
Allmänt
RSS 2.0