Sunshine in the rain

Nu är det lov, gud så skönt!
Senaste veckan har det bara kännts som att man gått och väntat på LOV, vet inte varför, men det känndes bara som att det var dags! :D

Trodde det skulle bli lite jobbigt idag, eftersom jag började med att vakna försent, så att jag bara hade 40min på mig att både äta frukost och fixa mig. Men men, nån panikattack och en fin hårkatastrof senare så var jag ändå på skolan! Tyvärr kom jag också försent till matteprovet, men det funkade ändå! ;)

Nu ska jag äta mat och sofa resten av kvällen, för det är ju looov! :D

Hahah, ska bjuda lite påm mig själv innan jag drar, nyttigt med lite självdistans ju ;)



Baii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Affärsverksamhet bloggar
Allmänt
RSS 2.0