Bad update!

Hej, anledningen till att min uppdatering varit så låg är att jag helt plötsligt drog till en kompis, typ 6 mil bort ^^
Men jag kommer antagligen hem imrgon kväll, så lägger jag upp lite smaskiga tips!
Kan ju säga också att jag köpte den vita graffiti nails en, så en recension på den kommer inom kort!
Tills dess får ni ha ett jättefint lov om ni är i den åldern, annars hoppas jag att ni har det bra på jobbet ;)

P.S En liten fågel viskade i mitt öra att det kommit lite nyheter från olika märken, stay tuned!


Kommentarer
Postat av: bitterfittan

hoppas du har roligt hos din vän (:

2011-01-05 @ 20:45:37
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

Affärsverksamhet bloggar
Allmänt
RSS 2.0